Toegangsnummers:

 
Vaste telefoon bellen
Slechts: c/m
Bel:
 
Mobiele telefoon bellen
Slechts: c/m
Bel:

 

Bekend van:

 

 

Veelgestelde vragen over TeleKorting

Om uw vragen op te lossen hebben we een makkelijk overzicht gemaakt. Staat uw vraag er niet tussen, stuur ons eenvoudig een e-mail!

 

Hoe is het mogelijk dat TeleKorting zo spotgoedkoop is?

TeleKorting koopt grote belcapaciteit in waardoor we hoge korting kunnen ontvangen, daardoor kunnen klanten goedkoop bellen naar het buitenland.

 

Moet ik me aanmelden bij TeleKorting om spotgoedkoop te kunnen bellen?

Nee, u belt gewoon het toegangsnummer dat bij de bestemming van uw keuze hoort.

 

Hoe betaal ik de belkosten? Krijg ik een rekening thuis?

Nee, u betaalt via uw normale telefoonrekening. Op uw telefoonrekening staan de kosten vermeld onder het kopje 0900-(informatie)nummers.

 

Wat zijn nu precies de belkosten met TeleKorting?

U betaalt alleen de kosten per minuut die op onze website staan. Als u naar het buitenland belt, weet u precies wat u betaalt.

 

De kosten per minuut, komen daar nog de kosten van de provider bij?

Nee, bij TeleKorting betaalt u slechts het tarief van het 0900-nummer zoals vermeld op de website. Daarom belt u bij TeleKorting zo goedkoop naar het buitenland.

 

Ik heb een Ziggo, Tele2, UPC aansluiting. Kan ik ook TeleKorting gebruiken?

Ja, dat is geen probleem. De 0900-nummers van TeleKorting kunt u via alle telefoon providers bellen, dus met elke provider kunt u goedkoop bellen naar het buitenland.

 

Betaal ik per minuut of per seconde?

Ons geautomatiseerd systeem berekent de kosten nauwkeurig per seconde.

 

Kan ik met TeleKorting ook binnen Nederland bellen?

U kan binnen Nederland bellen maar het is niet altijd goedkoper.

 

Hoe kan ik TeleKorting bereiken?

Als u een compliment of een vraag heeft kunt u eenvoudig een e-mail sturen naar ons Support Team.